Ga zelf aan de slag met Experience Design in jouw Rekruteringsproces

Nieuwe kandidaten aantrekken en ze zien uitgroeien tot inspirerende medewerkers. Klinkt aanlokkelijk. Maar hoe slaag je daar in?

'Leerrijk om aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden te ervaren hoe de aangereikte tools gebruikt kunnen worden.’ - Jeroen Raes (Recruitment Marketeer bij Arcadis)

Kandidaten worden aangetrokken door je bedrijf, je bestaande medewerkers, of via een generieke zoekterm op een rekruteringswebsite. Maar ze worden die inspirerende medewerker door de ervaring die ze krijgen doorheen heel hun aanwervingsproces, welk gevoel ze meekrijgen op hun eerste dag, een feedback gesprek of de (jaarlijkse) performance review,… Bewust omgaan met alle touchpoints die deze ervaring vorm geven is dan ook geen overbodige luxe.

Maar hoe begin je daar als mensgerichte organisatie aan?

Wij tonen je hoe je de sterktes van jouw bedrijf kan verbinden met de verwachtingen van sollicitanten & werknemers.

Ga zelf aan de slag in onze inspirerende sessie.

Met onze techniek om de employee value proposition helder te krijgen en die van employee journey mapping tonen we wat experience design voor uw bedrijf kan betekenen, en hoe u hier concreet aan begint.

What's in it for me?

Bewust omgaan met hoe je een ervaring creëert voor kandidaten en werknemers schept opportuniteiten voor jezelf. Wij tonen je hoe je de sterktes van jouw bedrijf kan verbinden met de verwachtingen van jouw klanten.
We leren je in een halve dag alle tips en tricks om morgen zélf aan de slag te gaan in jouw onderneming!
Wil je op de hoogte worden gehouden? Stuur ons even een mailtje!

StatusGo is een service van Antenno.
www.antenno.com